Jak się przedstawić na prezentacji

Pobierz

Na ratunek przychodzą infografiki, które pozwalają na zaprezentowanie informacji w atrakcyjny i .. Jasno przedstaw główną ideę twojej prezentacji i daj odbiorcom informacje, w jaki sposób skonstruowana jest twoja wypowiedź.Dlatego podczas naszej prezentacji powinniśmy łączyć różne techniki przekazu: tekst na slajdach, obrazy, filmy, muzyka, doświadczenia w postaci scenek, metafory, odwoływanie się do pamięci i refleksji odbiorców poprzez zadawanie im prowokujących pytań.. Zachowuj się naturalnie.- Na odbiór naszej osoby ogromny wpływ ma to jak wyglądamy, jak się zachowujemy, ale też co mówimy.. Uczymy jak efektywnie pracować z PowerPoint oraz jak przerobić nudne slajdy na mocne wizualne.By zrobić prezentację czytelniejszą i ciekawszą lepiej przedstawić plany w graficznej formie.. Aby ją zrobić, wystarczy że będziesz się trzymać kilku podstawowych zasad.. 2.Podczas spisywania tego typu listy możesz wpaść na nowy pomysł lub zdecydować o zmianach w samej prezentacji produktu.. Wycisz telefon.. Niestety, oprócz ciekawych treści, liczy się także forma podania.W oknie dialogowym Udostępnianie prezentacji programu PowerPoint odszukaj i kliknij dwukrotnie plik programu PowerPoint, który chcesz przedstawić.. Łatwo jest przecież także przedstawić odbiorcom zaskakujące twierdzenie, zadziwiający fakt, a później wyjaśniać problem.Aby dobrze się przedstawić na rozmowie o pracę 1..

Udostępnianie ekranu lub prezentacji w Zoom.

Na karcie Pokaz slajdów w grupie Uruchamianie pokazu slajdów wybierz pozycję Od początku.. Bądź twórcą i liderem tego projektu.. Kiedy do przekazania masz ważne informacje, bez dobrej oprawy ryzykujesz, że prezentacja nie wywoła oczekiwanego efektu.. To pytanie będzie naszym drogowskazem.. Sprawia to, że coraz ciężej przyciągnąć uwagę czytelnika poprzez zwykły tekst.. Przygotowałam kilka przykładów, dla inspiracji.. I faktycznie rozpoczęcie 15 minutowej prezentacji od wyjaśnienia ludziom, o czym będzie mowa, mija się z celem.Istotne jest też to, jak się zachowuje prelegent, gdyż to on zawsze stanowi najważniejszy element.. Jeśli pracujesz z programem PowerPoint na jednym monitorze i chcesz wyświetlić widok prezentera, w widoku Pokaz slajdów na pasku sterowania w lewym dolnym rogu wybierz pozycję , a następnie pozycję Pokaż widok prezentera.. Pozwoli to słuchaczom dowiedzieć się wstępnie, o czym będzie mowa, a ponadto będą oni wiedzieli, jaki jest postęp wystąpienia.. Nigdy nie czytaj z kartki i nigdy nie recytuj wyuczonego tekstu.. Potęga słów, czyli jak wpływać na autoprezentacjęPozwala to np. wyświetlić prezentację z PowerPointa tak, aby widzieli ją wszyscy w trakcie spotkania..

Nie kreuj się na kogoś, kim nie jesteś.Rozpoczynanie prezentacji.

Cała prezentacja będzie próbą znalezienia odpowiedzi.. .Dobra prezentacja przyciąga uwagę odbiorców.. Zapraszam na nasze szkolenie PowerPoint z Tworzenia graficznych slajdów.. Przydatna każdemu w bardzo różnych sytuacjach, ponieważ pozwala wyjątkowo zwięźle przedstawić czym się zajmujesz, na czym polega twój produkt lub usługa.. Chcesz się nauczyć jak szybko dostosować czy stworzyć takie prezentacje samemu?. A jeżeli ktoś podchodzi do nas lub jesteśmy witani jako kolejna osoba, tę wstępną formułę można pominąć i podać tylko swoje imię i nazwisko.4.. Na przykład: "Jestem Tina Lionel, miło mi cię poznać.". Jak zawsze, najlepiej sprawdza się zasada złotego środka.Metoda kartodiagramu Metoda kartodiagramu polega na prezentacji wartości liczbowych zjawiska za pomocą wykresów wstawionych w konkretnym miejscu występowania charakteryzowanego zjawiska lub w środku obszaru, którego dotyczą.. Oto, jak to zrobić, zarówno na komputerze, jak i na smartfonie.. Poniżej znajdziesz pierwsze 8 sposobów na przeprowadzenie świetnego wystąpienia.. Umiejąc w kilku zdaniach opowiedzieć o co .Na początku umieść spis treści, które będzie zawierać prezentacja.. Funkcja udostępniania ekranu jest dostępna zarówno w Zoom na komputerze, jak i w aplikacji mobilnej na Androida lub iOS.Prezentacja siebie po angielsku na egzaminie, prezentacja produktu podczas spotkania biznesowego i prezentacja w szkole to trzy zupełnie różne sytuacje..

- Podczas autoprezentacji odpowiadaj w zgodzie z samym sobą.

Nie zapominajmy o interaktywności w przekazie, starajmy się mieć kontakt z publicznością.Krótko mówiąc, zaprezentujesz siebie z najlepszej strony, ciekawie przedstawiając to, co masz do powiedzenia i sprawiając, że Twoi słuchacze będą się dobrze bawić podczas Twojej prezentacji.. Żyjemy w czasach, gdy nadmiar informacji atakuje nas z każdej strony.. Diagramy pokazują wielkość i rodzaj przedstawianego zjawiska lub jego strukturę (np. udział procentowy poszczególnych składników zjawiska).Dobrą etykietą jest dołączenie uścisku dłoni w ramach prezentacji .. Jeżeli nie jesteś urodzonym komikiem, nie sil się na żarty, jeżeli zwykle nie opowiadasz anegdotek - nie próbuj ich wymyślać na poczekaniu - to tylko pogorszy sprawę.. Podsumowanie roku.Na początek zacznijmy od kilku rodzajów prezentacji, jakie zwykle czekają start-upowca: 1.. Byłoby głupio, gdyby podczas wystąpienia rozległ się z niego sygnał.. Przekazanie pliku i przekonwertowanie go w celu przedstawienia może zająć jakiś czas.Od samego początku przykuj uwagę słuchaczy i pokieruj nią.. Elevator pitch - krótka, trwająca zwykle ok. 30-60 sekund.. Slajd końcowy.. Dobra prezentacja krok po kroku.. Sądzę, że jest to pewne uproszczenie.. Poprzedzamy to formułką np. Pan pozwoli, że się przedstawię.. By jak najlepiej wpasować się swoją autoprezentacją w upragnione miejsce pracy, dowiedz się o nim jak..

3.Chociaż brzmi to banalnie, pamiętaj aby zawsze być sobą na prezentacji.

Sprawdź czy na pewno masz go wyciszonego.. Znać, czyli wiedzieć co następuje po czym, jaka jest kolejność poszczególnych fragmentów, co jest istotą tej prezentacji i jaka jest hierarchia ważności komunikatów.Jeżeli zdarzy się nam, że w chwili prezentacji ktoś popełni błąd, poprawiamy go i przejdźmy nad nim do porządku dziennego.. Autoprezentacja to okazja do pokazania się z jak najlepszej strony i skierowania uwagi pracodawcy na to, co wartościowego masz mu do zaoferowania.. Na początku następuje zasygnalizowanie rozpoczęcia prezentacji, przedstawienie własnej osoby i powitanie widowni.. Przygotuj materiał, lecz.nie ucz się go na pamięć.Jeśli o niej nie słyszałeś, zasada jest prosta: najpierw przedstawiasz agendę prezentacji, następnie - zgodnie z planem - prezentujesz poszczególne punkty, a na końcu podsumowujesz.. Wskazówka: Aby uniknąć spoconych dłoni, zatrzymaj się w toalecie przed wywiadem i umyj i osusz ręce.Staraj się wypaść naturalnie i pogodnie.. Podczas każdej z nich chcesz wywrzeć inny efekt na odbiorcy i skupisz się na innych aspektach (np. dobrej znajomości języka, zaletach oferowanego produktu czy wiedzy na temat główny .Infografiki - czyli jak w ciekawy sposób przedstawić wiedzę i dane statystyczne.. Znaj swoją prezentację dobrze.. Niełatwo jest prezentować innych, jeszcze trudniej przedstawić siebie - tak, by nie wyjść ani na gbura, ani na osobę zbyt pewną siebie.. Miej świadomość sytuacji.. To chyba dosyć oczywiste.. Zawsze najistotniejsza jest elastyczność i umiejętność dostosowania się do rozwoju sytuacji.Zacznijmy od punktu nr 1.. Zaintryguj publiczność, sygnalizując lub podając wprost korzyści, jakie słuchacze odniosą dzięki temu, że wysłuchają tego, co chcesz im przekazać.. Odpowiedz sobie na pytanie "Jak najlepiej zaprezentować produkt?".. Naucz się więcej, co można zrobić z PowerPoint.. W tym punkcie przygotowania do demo chodzi o stworzenie ogólnego planu działania, pewnego szkicu, a nie listy, której musisz się kurczowo trzymać.. Przed rozpoczęciem prezentacji upewnij się, że w jej trakcie nie zadzwoni Ci telefon.. Pokaż jak wiele pracy włożyłeś w to, aby doprowadzić tą ideę do tego miejsca.. Oto typowe zastosowania osi czasu w prezentacjach biznesowych: Zobacz kilka przykładów, które możesz zastosować też w swoich prezentacjach.. Można zacząć pytaniem, ale nie zawsze i nie każdą prezentację.. Zbadaj grunt.. Niech prezentacja nie urywa się wraz z ostatnim wątkiem.Oczywiście podczas takiej prezentacji nie masz się rozwodzić o samym sobie.. W oficjalnej sytuacji należy podać swoje nazwisko, a najlepiej imię i nazwisko.. Powiedz rozmówcy, że z przyjemnością je poznajesz, uśmiechasz się i nawiązuj kontakt wzrokowy.. Jako że starasz się w tym momencie o pracę, przedstawienie się..


wave

Komentarze

Brak komentarzy.
Regulamin | Kontakt